مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:362023-02-12بين الملل

قاهره از کابینه نتانیاهو ناامید و به مذاکره با مقامات نظامی اسراییل متوسل شده


مسؤولان پرونده فلسطین در دستگاه های مصری در تلاش برای باز کردن بن بستی هستند که به دلیل پافشاری کابینه رژیم صهیونیستی بر عدم امتیازدهی، دستگاه اطلاعات کل این کشور در روند میانجیگری با آنها مواجه شد.

- مسؤولان پرونده فلسطین در دستگاه های مصری در تلاش برای باز کردن بن بستی هستند که به دلیل پافشاری کابینه رژیم صهیونیستی بر عدم امتیازدهی، دستگاه اطلاعات کل این کشور در روند میانجیگری با آنها مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، در دیداری که عباس کامل، رییس اطلاعات کل مصر با هیئتی از حماس به ریاست اسماعیل هنیه داشت، تلاش کرد با ارائه کمک های قاهره برای وضعیت معیشتی و انسانی دشوار نوار غزه و امکانات بیشتر برای تجارت و رفت وآمد شهروندان از گذرگاه مرزی رفح، این جنبش را که مسؤول مدیریت نوار غزه است، آن را از تشدید تنش علیه اقدامات رژیم اشغالگر بازدارد که آخرین مورد آن یورشش به اریحا و بازداشت یکی از فرماندهان برجسته حماس در نوار غزه و به شهادت رساندن پنج تن از نیروهای گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس بود.

بر اساس اطلاعاتی که العربی الجدید به دست آورده، مصر تلاش می کند تا زمانی که دولت آمریکا به نوعی از توافق با دولت اشغالگر برسد، زمان بیشتری به دست آورد زیرا از واشنگتن خواسته کابینه نتانیاهو را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاهره از کابینه نتانیاهو ناامید و به مذاکره با مقامات نظامی اسراییل متوسل شده

قاهره از کابینه نتانیاهو ناامید و به مذاکره با مقامات نظامی اسراییل متوسل شده