مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 11:422023-02-12اجتماعي

تقویت بارش برف در گردنه اسدآباد و کُند شدن تردد تا ساعتی دیگر


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد از تردد روان همراه با تقویت بارش برف در محور گردنه اسدآباد خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد از تردد روان همراه با تقویت بارش برف در محور گردنه اسدآباد خبر داد.

مسعود حبیبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ساعت 4:30 صبح امروز بارش برف به صورت ضعیف در محور گردنه اسدآباد آغاز شد که هم اکنون این بارش ها تقویت شده است و تا شب تداوم دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون هر دو طرف لاین رفت و برگشت کل گردنه اسدآباد تردد روان و سطح جاده سیاه است، افزود: به طور قطع با تقویت بارش برف فعلی تا ساعتی دیگر وضعیت تردد در این محور برای رانندگان کُند خواهد شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: از رانندگان درخواست می شود حتی الامکان از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در هنگام مسافرت و عبور از این محور ضمن رعایت نکات ایمنی، زنجیرچرخ، لباس گرم، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی با خود به همراه داشته باشند.

وی در رابطه با وضعیت راه های روستایی نیز تصریح کرد: برای راه های روستایی اکیپ جداگانه درنظر گرفته شده است که تاکنون این اکیپ ها برای راه های روستایی تا این لحظه درخواست کمک نداشته و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بارش برف در گردنه اسدآباد و کُند شدن تردد تا ساعتی دیگر

تقویت بارش برف در گردنه اسدآباد و کُند شدن تردد تا ساعتی دیگر