مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-12اجتماعي

جاده چالوس و تهران-شمال مسدود است/ در برف ماندگان باید چه کنند؟


مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به بارش سنگین برف و باران در کلیه محورهای کشور، گفت که هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و اگر کسی در راه مانده با سامانه 141 تماس بگیرد.

- مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به بارش سنگین برف و باران در کلیه محورهای کشور، گفت که هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و اگر کسی در راه مانده با سامانه 141 تماس بگیرد.

ایمان محرابی نیا در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال به دلیل ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود شدند، افزود: در محور و آزادراه تهران - پردیس وبالعکس محدوده های جاجرود، پردیس، بومهن و رودهن ترافیک نیمه سنگین ودر محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 20 استان ایران، تا این لحظه تحت تاثیر موج بارشی هستند، گفت: کلیه محورهای شمالی دارای بارش برف و باران هستند؛ در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، سمنان، مازندران، قزوین، قم، لرستان، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و کرمانشاه بارش برف وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده چالوس و تهران-شمال مسدود است/ در برف ماندگان باید چه کنند؟

جاده چالوس و تهران-شمال مسدود است/ در برف ماندگان باید چه کنند؟