مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-12ورزشي

پدیده مسابقات جودو بانوان: 14 ایپون زیر 20 ثانیه داشتم!


عضو تیم هیأت جودو خراسان رضوی، گفت: در مسابقات رده سنی نوجوانان، جوانان قهرمانی کشور و لیگ برتر بانوان 14 ایپون به نام من ثبت شد و حریفانم را زیر 20 ثانیه ایپون کردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات نوجوانان، جوانان، قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جودو بانوان و مسابقات لیگ برتر از 12 تا 15 بهمن ماه سال 1401 در مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور و آکادمی جودو شهرستان خرم آباد برگزار شد.

در چارچوب مسابقات لیگ برتر جودو بانوان تیم هیأت جودوی خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستاد و ریحانه کریمی نماینده وزن 57 کیلوگرم این تیم به عنوان پدیده مسابقات معرفی شد.

گفت و گوی ریحانه کریمی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس را در ادامه میخوانید: فارس: سطح فنی مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان بانوان چطور بود؟ هفته گذشته مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد و حضور تمام جودوکاران استان های مختلف، باعث شده بود تا کیفیت فنی این رقابت ها بسیار بالا باشد.

خوشبختانه در این دور از مسابقات بخاطر شرایط سنی ام موفق شدم در بخش نوجوانان،جوانان و لیگ برتر تمام حریفانم را ایپون کنم.

در وزن 57 کیلوگرم و در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان عنوان قهرمانی را کسب کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده مسابقات جودو بانوان: 14 ایپون زیر 20 ثانیه داشتم!

پدیده مسابقات جودو بانوان: 14 ایپون زیر 20 ثانیه داشتم!