مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-12سياسي

درمان رایگان بیش از 50 هزار دام در مناطق محروم اندیکا


رزمایش جهاد دامپزشکی قرارگاه محرومیت زدایی در مناطق محروم و صعب العبور بخش چلو شهرستان اندیکا برگزار شد که در آن، خدمات بهداشتی و درمانی دام عشایر منطقه از قبیل واکسیناسیون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، رزمایش جهاد دامپزشکی قرارگاه محرومیت زدایی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مناطق محروم و صعب العبور بخش چلو (زاووت) شهرستان اندیکا برگزار شد.

  در این رزمایش سه روزه، 60 نفر از نیروهای جهادی و کارکنان ادارات شهرستانی به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دام عشایر منطقه از قبیل واکسیناسیون، ویزیت و درمان رایگان بیش از 50 هزار رأس دام سبک و سنگین و ارائه آموزش و ترویج کنترل بیماری های دامی پرداختند.

    ناصر عسکری فرد سرپرست اداره کل دامپزشکی خوزستان در این رابطه اظهار کرد: با عنایت به اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارند که مشکلات کشور با کار جهادی حل می شوند، کار و خدمت جهادی به ویژه در مناطق محروم و صعب العبور از اولویت جدی این اداره کل است.

وی افزود: در همین راستا رزمایش جهاد دامپزشکی قرارگاه محرومیت زدایی در مناطق محروم و صعب العبور بخش چلو(زاووت) شهرستان اندیکا برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان رایگان بیش از 50 هزار دام در مناطق محروم اندیکا

درمان رایگان بیش از 50 هزار دام در مناطق محروم اندیکا