مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-12سياسي

مجلس از «امتداد وحدت» حمایت می کند/ 22 بهمن نمایش اتحاد ملی است


مجلس از تصمیم دولت برای ادامه عفوها و «امتداد وحدت» حمایت می کند، این مسیر اتحادآفرین باید امتداد یابد چراکه جامعه ایران امروز به وحدت و همبستگی نیاز دارد.

- نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: مجلس از تصمیم دولت برای ادامه عفوها و امتداد وحدت حمایت می کند، این مسیر اتحادآفرین باید امتداد یابد چراکه جامعه ایران امروز به وحدت و همبستگی نیاز دارد.

حجت الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با برای مدتی در برگزاری راهپیمایی های 22 بهمن وقفه ایجاد کرده بود، بیان کرد: شیطنت دشمنان و معاندان نظام در راستای آنکه نسل جدید از نظام فاصله بگیرند آغاز شد و آنها می خواستند طوری جلوه دهند که دهه هشتادی ها و دهه نودی ها از آرمان های جمهوری اسلامی فاصله گرفته اند؛ اما آنچه دیروز روی داد مشت محکمی بر دهان معاندان، یاوه گویان و کسانی زد که برای نسل جوان ایران اسلامی خواب هایی دیده بودند.

جعفری بروجنی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز گذشته همه تلاش های اخیر دشمن را باطل کرد، ادامه داد: این حماسه نشان داد ملت ایران علیرغم مشکلاتی که وجود دارد، ایراداتی که به حوزه های اجرایی وارد است و همه سختی هایی که در معیشت با آن مواجه هستند، اما پای نظام، آرمان ها و خون شهدا ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از «امتداد وحدت» حمایت می کند/ 22 بهمن نمایش اتحاد ملی است

مجلس از «امتداد وحدت» حمایت می کند/ 22 بهمن نمایش اتحاد ملی است