مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-12سياسي

رفتارهای مسئولان اسلامی باشد


امام جمعه سلسله با تأکید بر لزوم تلاش مردم و مسئولان برای حفظ و بقا انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب متعلق به همه مردم است و باید همه رفتارهای مسئولان رنگ و بوی اسلامی داشته باشد.

- ایسنا/لرستان امام جمعه سلسله با تأکید بر لزوم تلاش مردم و مسئولان برای حفظ و بقا انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب متعلق به همه مردم است و باید همه رفتارهای مسئولان رنگ و بوی اسلامی داشته باشد.

حجت الاسلام مراد امیدی در سلسله نشست تاریخ شفاهی انقلاب که با حضور میلاد شرفی، فرماندار سلسله، سید سجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان و جمعی از مدیران، شعرا و اهالی ادب شهرستان سلسله در کتابخانه ابوریحان بیرونی الشتر برگزار شد، بیان کرد: امام خمینی(ره)، شهدا و تمامی مسئولان از گذشته تاکنون برای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی گام برداشته اند و ما نیز باید برای بقا و حفظ این انقلاب تلاش نماییم.

وی با بیان اینکه این انقلاب متعلق به همه مردم است و باید همه رفتارهای مسئولان رنگ و بوی اسلامی داشته باشد، ترس از خدا و عدالت محوری را از مهمترین خصوصیات امام راحل(ره) بیان کرد و افزود: در جامعه اسلامی فردگرایی معنا ندارد و ترس از خدا و عدالت محوری باید هم در امور فردی و هم در امور اجتماعی پیاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتارهای مسئولان اسلامی باشد

رفتارهای مسئولان اسلامی باشد