مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-12حوادث

کشف بیش از 6 تن کود شیمیایی قاچاق در ایلام


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 6 هزار 250کیلوگرم کود شیمیایی خارج ازشبکه توزیع دراستان ایلام خبر داد.

- سرهنگ مهدی کیانی رییس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا خصوصا کالاهای گمرکی و به منظور مقابله هدفمند با پدیده قاچاق شناسایی توزیع کنندگان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی طی هماهنگی با مرجع قضایی پس از شناسایی کامیون حمل  این محصول در محور های مواصلاتی در یک عملیات پلیسی موفق شدند 6 هزار و 250 کیلوگرم کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع و قاچاق کشف کنند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 400 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: راننده به عنوان متهم پس از تشکیل  پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و اقلام  مکشوفه نیز تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سرهنگ کیانی  با بیان اینکه مقابله شبانه روزی با فعالیت غیر قانونی دلالان و قاچاقچیانی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و تولید داخل می شود، ادامه دار بوده عنوان داشت:  پلیس امنیت اقتصادی  با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 6 تن کود شیمیایی قاچاق در ایلام

کشف بیش از 6 تن کود شیمیایی قاچاق در ایلام