مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-12اقتصادي

آب بندان کردکوی مرکز تفریحات آبی گلستان می شود/آغاز طرح استقبال از بهار


شهردار کردکوی از آغاز طرح استقبال از بهار در کردکوی خبر داد و گفت: درصدد هستیم با رفع کم وکاستی و مشکلات موجود، شهر را برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده کنیم.

- ایسنا/گلستان شهردار کردکوی از آغاز طرح استقبال از بهار در کردکوی خبر داد و گفت: درصدد هستیم با رفع کم وکاستی و مشکلات موجود، شهر را برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده کنیم.

ابراهیم جرجانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: یکی از اقدام ما ساخت پارک بانوان در کنار شهدای گمنام کردکوی است که طراحی و ساخت آن به زودی در دستور کار قرار می گیرد.

وی به بودجه شهرداری کردکوی اشاره کرد و افزود: بودجه شهرداری کردکوی در سال 1400، 25 میلیارد تومان بود که در سال 1401 با رشد چهار برابری به 100 میلیارد تومان رسید، از بودجه 100 میلیاردی شهرداری کردکوی در سال جاری 30 میلیارد تومان مربوط به بخش سرمایه گذاری و 70 میلیارد تومان بودجه خالص بوده که تاکنون 45 میلیارد تومان آن تحقق یافته است.

شهردار کردکوی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار در کردکوی آغاز شده و تیم هایی برای پاکسازی محلات در سطح شهر کردکوی تشکیل شده است، بیان کرد: درصدد هستیم با آسفالت بافت فرسوده بسیاری از معابری که وضعیت نامناسبی دارند را سروسامان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب بندان کردکوی مرکز تفریحات آبی گلستان می شود/آغاز طرح استقبال از بهار

آب بندان کردکوی مرکز تفریحات آبی گلستان می شود/آغاز طرح استقبال از بهار