مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:112023-02-12سياسي

روحانیت، پای کار مددجویان اجتماعی/ میزبانی مسجد قبای اصفهان از بی خانمان ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، خانه پدری خانه ای امن که قفلی به آن سنجاق نشده و با آغوش باز بی خانمان ها را بر سر سفره مهربانی خود جای می دهد، اکنون در مسجد قبای اصفهان دومین سال است که در شب های سرد و استخوان سوز زمستانی با گرمای محبت و کرامت از کارتن خواب ها میزبانی می کند.

امسال با توجه به سرمای زودرس، اجرای طرح خانه پدری و اسکان مردمی کارتن خواب ها در مصلای نماز جمعه مسجد قبا واقع در شمال شهر اصفهان از دی ماه آغاز و تا 17 اسفند ماه درب های خود را به روی بی خانمان ها و کارتن خواب ها باز کرده تا به نقش اصلی مساجد که از دیرباز بر کمک به همنوعان تکیه شده به عنوان جزیی از عبادت بپردازد.

حجت الاسلام روح الله فیاض امام جمعه وقت مسجد قبا معتقد است که روحانیت نسبت به آسیب های اجتماعی رسالت دارد و بر اساس وظیفه فرهنگی و اجتماعی که بر دوش خود احساس می کند، شخصا برای دعوت از این افراد وارد میدان شده و به صورت حضوری و چهره به چهره از این بندگان خدا برای میزبانی از آنها دعوت می کند تا این امر به یک جریان و فرهنگ سازی تبدیل شود.

او از برخورد کارتن خواب ها و میزان استقبال آن ها به خبرنگار فارس می گوید: اغلب این افراد نگران رفتارهای نادرستی هستند که با آن ها در سایر مراکز شده است و با اندک تعللی به دعوت ما پاسخ مثبت می دهند اما خوشبختانه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت، پای کار مددجویان اجتماعی/ میزبانی مسجد قبای اصفهان از بی خانمان ها

روحانیت، پای کار مددجویان اجتماعی/ میزبانی مسجد قبای اصفهان از بی خانمان ها