مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-12فناوري

دسترسی دورترین نقاط اسفراین به پرونده الکترونیک سلامت


رییس اداره آمار و فناوری اطلاعات سلامت دانشکده علوم پزشکی اسفراین از دسترسی صد در صدی تمام مراکز و پایگاه های بهداشتی به پرونده الکترونیک سلامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز محمد لقمان پور، رییس اداره آمار و فناوری اطلاعات سلامت دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: تمام مراکز و پایگاه های بهداشتی به پرونده الکترونیک سلامت دسترسی صد در صدی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه با ارتقا سامانه اتوماسیون اداری این دانشکده هم اکنون بر پایه کروم و فایر فاکس قابل دسترس است، گفت: امنیت و سرعت بالاتر، افزایش امکانات و قابلیت های بیشتر با ظاهری زیبا از ویژگی های نسخه جدید اتوماسیون است.

رییس اداره آمار و فناوری اطلاعات سلامت دانشکده علوم پزشکی اسفراین به دسترسی صد در صدی تمامی مراکز و پایگاه های بهداشتی حتی تا دورترین نقاط  اسفراین به نظام ارجاع و پرونده الکترونیک سلامت اشاره کرد و افزود: هر شهروند اسفراینی در هر شرایطی به مرکز و یا پایگاه بهداشتی غیر از محل سکونت خود مراجعه کند به راحتی پرونده سلامت او برای انجام خدمات بهداشتی ودرمانی او در دسترس است.

لقمان پور با بیان اینکه در نسخه جدید سامانه اتوماسیون ادارای کلیه فرم های ادارای به صورت الکترونیک و قابل دسترس برای مدیران واحد های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی دورترین نقاط اسفراین به پرونده الکترونیک سلامت

دسترسی دورترین نقاط اسفراین به پرونده الکترونیک سلامت