مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:202023-02-12سياسي

گلایه های همت در والفجرِ یک/این شیوه خیانت به اسلام وخون شهداست!


همت این شرایط را ناشی از «کمبود کیفیت» دانست و گفت: ایثار هست، ایمان هست، اخلاص هست، ولی در کنار این عناصر این فکر هم باید باشد که بابا آخر توی این کانال ماندن که صحیح نیست! - همت این شرایط را ناشی از کمبود کیفیت دانست و گفت: ایثار هست، ایمان هست، اخلاص هست، ولی در کنار این عناصر این فکر هم باید باشد که بابا آخر توی این کانال ماندن که صحیح نیست! خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب _ صادق وفایی: عملیات والفجر مقدماتی هفدهم بهمن ماه سال 1361 آغاز شد و متعاقب آن عملیات والفجر یک هم 21 فروردین 62 اجرا شد.

فرا رسیدن بهمن ماه و سالروز اجرای والفجر مقدماتی، بهانه خوبی برای باز کردن یک پرونده جدید در دل پرونده جنگ بی تعارف بود.

به این ترتیب بررسی و تحلیل اسناد و روایات موجود در کتاب زمین های مسلح نوشته گلعلی بابایی را در قالب این پرونده شروع کردیم که کارنامه عملیاتی لشکر 27 محمدرسول الله را در دو عملیات مورد اشاره شامل می شود.

از پرونده بررسی زمین های مسلح تا به حال 4 مطلب منتشر شدند که پیشینه های والفجر مقدماتی، اجرای آن و در نهایت شرایط پس از عملیات را در بر می گیرند و در پیوندهای زیر قابل دسترسی و مطالعه هستند: 1- گلایه های همت از شیوه نبرد در والفجر مقدماتی/چندنوع پاسدار داریم؟ در ادامه مشروح پنجمین قسمت پرونده بررسی کتاب زمین های مسلح را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های همت در والفجرِ یک/این شیوه خیانت به اسلام وخون شهداست!

گلایه های همت در والفجرِ یک/این شیوه خیانت به اسلام وخون شهداست!