مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 21:002023-02-11سياسي

حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی امروز پاسخی قاطع به توطئه های اخیر دشمن بود


حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی امروز پاسخی قاطع به توطئه های اخیر دشمن بودو - ایسنا/قم استاد سطح عالی حوزه بیان کرد: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی امروز پاسخی قاطع به توطئه های اخیر دشمن بودو آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی، اظهار داشت: مردم عزیز و انقلابی ما در جریان این اغتشاشات اخیر به روشنی فهمیدند دشمن چه نقشه های شومی برای دین، کشور، جوانان و زنان این مرز و بوم درسر دارد.

وی با تاکید بر اینکه در طول این چهل و چهار سال مردم شریف ما با انواع دسیسه های دشمن مواجه بوده اند، اما در این اغتشاشات، عمق توطئه آنها روشن تر شد، گفت: لذا مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی امروز با احساس وظیفه بالاتر و با یک قصد قربت و انگیزه بیشتر در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه دشمن از شکست های خود در مقابل ملت ایران درس نمی گیرد، خاطرنشان کرد: چه کنیم دشمن در همان نادانی و سفاهت قبل از انقلاب باقی مانده و هنوز نه این مردم و نه انقلاب و نه دین این مردم را نشناخته است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم وظیفه مسئولان در قبال مردم را بسیار سنگین ارزیابی و بر لزوم حل مشکلات آنها تاکید کرد و افزود: واقعا با وجود تحمل این همه مشکلات توان فرسا، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی امروز پاسخی قاطع به توطئه های اخیر دشمن بود

حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی امروز پاسخی قاطع به توطئه های اخیر دشمن بود