مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-11حوادث

انجام 5 سورتی پرواز برای نجات جان کوهنورد در ارتفاعات جیرفت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش 25 ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات جان یک کوهنورد در ارتفاعات جیرفت خبر داد و گفت: پنج سورتی پرواز برای این عملیات انجام شد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش 25 ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات جان یک کوهنورد در ارتفاعات جیرفت خبر داد و گفت: پنج سورتی پرواز برای این عملیات انجام شد.

رضا فلاح عصر امروز 22 بهمن ماه در این رابطه اظهار کرد: در پی سقوط یک کوهنورد در ارتفاعات کوه نشانه در منطقه سربیژن و تماس نیروهای مردمی و اورژانس علوم پزشکی شهرستان جیرفت و مرکز استان با جمعیت هلال احمر، بلافاصله دو تیم امدادونجات هلال احمر شهرستان های جیرفت و ساردوییه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی هلال احمر در ساعت 15 روز گذشته به منطقه حادثه اعزام شدند، افزود: امدادگران پس از شش ساعت پیمایش در ارتفاعات به فرد حادثه دیده دسترسی پیدا کردند.

فلاح بیان کرد: این کوهنورد حادثه دیده در قسمت های استخوان ماهیچه ران، زانو و قفسه سینه دچار تروما شده و نیروهای هلال احمر مصدوم را با اقدامات امدادوکمک های اولیه فیکس و در حالت استیبل قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 5 سورتی پرواز برای نجات جان کوهنورد در ارتفاعات جیرفت

انجام 5 سورتی پرواز برای نجات جان کوهنورد در ارتفاعات جیرفت