مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 19:152023-02-11سياسي

بال فرهنگ شکسته است/همه از جمله ما نمایندگان مجلس مقصریم


نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ زیربنای اقتصاد، سیاست و رشد اجتماعی است اما بال فرهنگ شکسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سید ناصر حسینی پور در حاشیه اجرای نمایش سرو صبور کاری از هنرمندان گچساران اظهار کرد: کارهای فرهنگی ابعاد مختلف داشته و تاثیر بسیار زیادی در جامعه خواهد داشت.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات تاثیر گذار پیاده روی اربعین این بوده که تمام مسلمانان را از سراسر جهان و ادیان دیگر در زیر علم فکر و منش اباعبدالله جمع کرده است.

نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به اینکه هر جا مردم حضور داشته و آن اقدام را مدیریت کنند تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت تصریح کرد: در حال حاضر مردمان ایران اسلامی و دیگر مسلمانان در نقاط مختلف استراتژی تن در مقابل تانک امروز و یا تن دیروز در مقابل شمشیر را به رخ دشمن می کشند.

حسینی پور عنوان کرد: اگر همه هفتاد و دو نفر شهید شوند از نگاه عقل دنیا دار و عاقبت اندیش پیروز است اما از نگاه لیبرال غرب گرا اگر قلب در سینه انسان کار نکرد محکوم به شکست است تحلیل نگاه غرب گرایانه به جنگ و مبارزه این است که اگر در میدان کشته شوی شکست خواهی خورد اما ما اینگونه فکر نخواهیم کرد بلکه در برخی مواقع کشته شدن در راه دین انقلاب و دفاع از مرز و بوم را یک پیروزی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بال فرهنگ شکسته است/همه از جمله ما نمایندگان مجلس مقصریم

بال فرهنگ شکسته است/همه از جمله ما نمایندگان مجلس مقصریم