مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-11اجتماعي

آغاز روند افزایش دما در خراسان رضوی از فردا


کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش دما در خراسان رضوی از ظهر فردا تا روزهای پایانی هفته ادامه داشته و از سردی هوا به طور نسبی کاسته خواهد شد.

- زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی؛ ظهر فردا و از سمت غرب، استان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می گیرد که علاوه بر افزایش ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد، بارندگی ها به صورت باران و برف، در نواحی مستعد همراه با رعدوبرق و با احتمال بارش تگرگ آغاز خواهد شد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در نواحی سردسیر و کوهستانی مه گرفتگی، کاهش دید و بارش برف همراه با کولاک برف پیش بینی می شود.

این شرایط به تناوب و با شدت و ضعف تا انتهای هفته ادامه دارد ضمن اینکه بیشترین حجم بارش ها از ظهر یکشنبه تا صبح دوشنبه و همچنین طی چهارشنبه و در ناحیه شمال غربی استان رخ می دهد.

وی ادامه داد: روند افزایش دما نیز از ظهر فردا تا روزهای پایانی هفته ادامه داشته و از سردی هوا به طور نسبی کاسته خواهد شد.

عنایتی وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس طی فردا یکشنبه را صاف تا قسمتی ابری با مه صبحگاهی بتدریج غبار محلی ازاواسط روز وزش باد و افزایش ابر، شب بارش برف پیش بینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند افزایش دما در خراسان رضوی از فردا

آغاز روند افزایش دما در خراسان رضوی از فردا