مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 16:202023-02-11سياسي

امام جمعه شهرستان نور: تأکید بر استفاده از جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب


امام جمعه شهرستان نور عفو و بخشش فریب خوردگان در حوادث اخیر توسط رهبری را آبی بر آتش فتنه دشمن دانست و گفت: افق روشن تری در پیش داریم و باید در امور مانند اول انقلاب از جوانان انقلابی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در سخنرانی پایان مراسم راهپیمایی شهر نور، خطاب به راهپیمایان اظهار کرد: شما راهی را که امام و رهبری به ما نشان داده اند را به خوبی شناختید و درک کردید و اوج بصیرت، دلدادگی و عشق به امام و شهدا و انقلاب را به نمایش گذاشتید.

وی افزود: انقلاب 57 ظهور رادیکال دینی و الهی بود که فریاد آن از حلقوم امام عظیم الشأن خارج شد و همه بشریت را آگاه کرد، این انقلاب انسان ساز و برخاسته از تعالیم دینی و عرفانی است.

امام جمعه نور تصریح کرد: عظمت و شکوه انقلاب هر روز متبلورتر و خورشید آن فروزان تر می شود، این شکوه را شما خلق کردید و امروز در جشن 44 سالگی انقلاب آن را دیدیم.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات و خیانت های رژیم پهلوی پرداخت و از هزینه های عیاشی، سفرهای خارجی و ظلم به مردم حتی با تاسیس بنیاد پهلوی، تقویت و حمایت از رژیم صهیونیستی اسراییل، نادیده گرفتن اعتقادات مردم مسلمان ایران و تسلط فرهنگ بیگانه را مصادیقی را بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرستان نور: تأکید بر استفاده از جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب

امام جمعه شهرستان نور: تأکید بر استفاده از جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب