مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-11سياسي

حضور 6 تماشاخانه سیار کانون در راهپیمایی 22 بهمن


6 تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای برنامه های متنوع میزبان کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپیمایی بزرگ مردم تهران در روز 22 بهمن، تماشاخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ترتیب در میدان فردوسی، نبش خیابان استاد نجات الهی، بعد از خیابان برادران مظفر، روبروی دانشگاه تهران (سر خیابان قدس)، میدان انقلاب و تقاطع بزرگراه نواب صفوی به اجرای برنامه برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها پرداختند.

برپایی کارگاه های نقاشی، کاردستی، قصه گویی و .

با حضور مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در 2 طرف تماشاخانه سیار کانون، مستقر در میدان فردوسی از جمله برنامه های کانون در روز 22 بهمن 1401 بود.

این ویژه برنامه ها از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر روز 22 بهمن 1401 همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این 6 پایگاه با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضای شورای معاونان، کارشناسان و مربیان مراکز کانون و هنرمندان برگزار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 6 تماشاخانه سیار کانون در راهپیمایی 22 بهمن

حضور 6 تماشاخانه سیار کانون در راهپیمایی 22 بهمن