مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:512023-02-11سياسي

حماسه حضور در دارالارشاد/ اردبیلی ها تولد انقلاب شان را جشن گرفتند+عکس و فیلم


 امروز دهه نودی ها در کنار پدر و مادر خود آمده بودند، آمده بودند تا بگویند همانند پدر و مادر و بزرگترها پای وطن شان یعنی ایران شان هستند.

فریاد مرگ بر آمریکا در خیابان های خلخال طنین انداز شد  در مردم خلخال نیز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یکبار دیگر با حضور در خیابان های خلخال فریاد مرگ آمریکا و مرگ بر اسراییل سردادند و در سرتاسر خیابان امام خمینی (ره) خلخال فریاد مرگ برآمریکا طنین انداز شد.

امروز در خلخال علی رغم سردی هوا از تمامی دهه ها آمده بودند؛ امروز کارگر در کنار دانشجو، بازاری در کنار فرهنگی، معلم در کنار کشاورز و همه و همه در کنار روحانیت  پیرو خط امام و رهبری در صفوفی به هم پیوسته یاد و خاطره پیروزی انقلاب را در روز 22 بهمن جشن گرفتند.

طنین انقلاب اسلامی در جای جای جهان به گوش می رسد.

سردار غلام محسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن خلخال، اظهار کرد: این انقلاب یادگار امام راحل و خط حرکت مقام معظم رهبری برای انتشار جهانی آن است و اکنون طنین انقلاب اسلامی در جای جای جهان به گوش می رسد.

وی با یادآوری رشادت های امام راحل در دفاع جانانه از حاکمیت دینی و اسلامی و تمامیت ارضی کشور گفت: این انقلاب با نام شهدا تثبیت شد، با نام سردار جهانی شد، با نام امام خمینی (ره) سرتاسر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه حضور در دارالارشاد/ اردبیلی ها تولد انقلاب شان را جشن گرفتند+عکس و فیلم

حماسه حضور در دارالارشاد/ اردبیلی ها تولد انقلاب شان را جشن گرفتند+عکس و فیلم