مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-11سياسي

دشمن نمی تواند نظام مردمی مستقل در ایران را تحمل کند


نماینده مردم تویسرکان در مجلس تحریم های به ویژه جنگ اقتصادی دشمنان را نشان از حقانیت نظام جمهموری اسلامی دانست و گفت: دشمنان نمی توانند نظام مردمی مستقل ایران بر مبنای دین اسلام را تحمل کنند بر همین اساس مانع رشد ایران می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد مهدی مفتح ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن با اشاره به اینکه حضور پرشور و شعور مردم شکوه انقلاب ایران اسلامی را به رخ مردم جهان کشاند اظهار کرد: حضور عاشقانه مردم در صحنه و دلبستگی این ملت عزیز بعد از چهل و چهار سال به انقلاب چیزی نیست جز علاقه به اسلام و اهل بیت(ع) و برافراشته شدن پرچم انقلاب صاحب الزمان که امروز به دست با کفایت رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

وی مهمترین فلسفه و دلیل ایجاد انقلاب از سوی ملت ایران را ابعاد ظلم و استبداد رژیم طاغوتی پهلوی که به مردم روا می داشت، عنوان کرد و افزود: ایران در دوران قبل از انقلاب با وجود درآمدهای سرشار و جایگاه استراتژیکی که در جهان داشت؛ اما آنچنان که شایسته بود ملت ایران از رفاه و آسایش برخوردار نبودند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه نظام شاهی، نظامی مردود و نظام مدیریتی قابل قبولی نیست ادامه داد: بر همین اساس مردم ایران با رهبری های پیامبرگونه مرجع عالیقدر جهان تشیع امام خمینی(ره) در راستای اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن نمی تواند نظام مردمی مستقل در ایران را تحمل کند

دشمن نمی تواند نظام مردمی مستقل در ایران را تحمل کند