مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-11سياسي

پیروزی انقلاب اسلامی به نفع همه ادیان جهان بود


رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تاریخ چرخش ایجاد کرد گفت: انقلاب اسلامی اتفاق عظیمی بود که در دنیا رخ داد.

- آیت الله علی اکبر رشاد رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، به مناسبت یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: افزون بر 40 سال از آن رویداد عظیم تاریخی و تاریخ ساز سپری شده است به رغم اینکه همه قدرت های استکباری و مبادی قدرت و ثروت در مقابل این انقلاب صف آرایی کردند و هر دم دسیسه و توطئه ای ایجاد می کنند اما با عنایت الهی این نهضت عظیم همچنان راه خویش را طی و روز افزون رو به سوی قدرت گرفتن و توسعه یافتن حرکت می کند.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: زمانی ما در درون مرزها مورد تهدید قرار می گرفتیم اما امروز این ما هستیم که در فرا مرزها جبهه کفر و استکبار را تهدید می کنیم.

در ابعاد مختلف این انقلاب و نظام بر آمده از آن، رو به گسترش و اقتدار است.

نقطه ضعفی که ما با آن مواجه هستیم عدم تدبیر و شاید عدم توان برای باز گفت آن چیزی است که در این مقطع از تاریخ ایران، منطقه و جهان اسلام رخ داده است.

این استاد درس خارج بیان کرد: انقلاب اسلامی در مقطعی در جهان صورت تحقق بست که همه انقلاب ها در جای جای جهان رو به زوال رفت، جریان اصلاح طلبی در دنیا بنا را بر این نهاد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی انقلاب اسلامی به نفع همه ادیان جهان بود

پیروزی انقلاب اسلامی به نفع همه ادیان جهان بود