مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-11سياسي

پیام رسای وفاداری مردم شرق مازندران به نظام + عکس و فیلم


مردم شرق مازندران هم امروز در 22 بهمن ماه همچون سراسر استان مازندران و کشور در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و خروش و برائت خود از دشمنان و مستکبران را با مشت های گره کرده فریاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شرق مازندران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال درشهرها و بخش های استان مازندران اعلام کرد و بر همین اساس در شرق استان مازندران و در شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه مردم ولایتمدار در مسیرهای مختلف راهپیمایی و با رهبری و ولایت و انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

مردم ولایتمدار شهرستان گلوگاه  هم با حضور یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن از مسجد علوی به سمت میدان نماز - چهارراه پهلوان و میدان 22بهمن را با شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل پیوند و مراسم باسخنرانی شریعتی نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه یافت.

در شهرستان بهشهر هم مردم از چهار راه استقلال به سمت پارک ملت راهپیمایی کرده و این مرلسم باسخنرانی حجت الاسلام سیدمحمود اندرزگو فرزند شهید بزرگوار اندرزگو و معاون امور مجلس و ارتباطات دولتی جامعه المصطفی العالمیه به پایان رسید.

  مردم شهرستان نکا هم از مقابل سپاه (توپخانه سابق) تا میدان جانبازان را با مشت های گره کرده راهپیمایی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رسای وفاداری مردم شرق مازندران به نظام + عکس و فیلم

پیام رسای وفاداری مردم شرق مازندران به نظام + عکس و فیلم