مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:222023-02-11سياسي

اصحاب سخن و قلم توطئه های شوم دشمن را نقش برآب سازند


در بیانیه قطعنامه سراسری مراسم یوم الله 22 بهمن 1401، تاکید شد که از اصحاب سخن و قلم می خواهیم توطئه های شوم دشمن را نقش برآب سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم الحَمدُ لِلَّهِ الَّذی هَدانا لِهذا وَما کُنّا لِنَهتَدِیَ لَولا أَن هَدانَا اللَّهُ ۖ (سوره اعراف/ آیه 43) حمد و سپاس خداوند سبحان، که قرآن مبین را روشنگر مسیر ما و نعمت عظیم پیامبر رحمت و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را راهنمای گذر از ظلماتِ جهل و ضلال قرار داد تا با اعتصام به حبل متین و توسل به هادیان وحی، حیات طیبه و زندگی مطلوب را که همان قرب به ساحت ربوبی و موجب سعادت انسان است محقق سازیم.

شکر بی پایان که در دوران اوج جهالت مدرن و اِمتلاء جهان از نظامات کفر و شرک و استبداد، توفیق حضور در عصر خمینی بزرگ، احیاگر اسلام ناب، و بیدارگر انسان غوطه ور در معصیت و گناه را نصیبمان کرد و بزرگ مردی از مکتب آن پیر فرزانه، که شمع وجودش، چون شمسی فروزان، گرمابخش وجود محرومان و پابرهنگان، و کوثر وجودش در زعامت ولی امر مسلمین جهان، موجب اقتدار روزافزون ایران اسلامی و مایه یأس و ناامیدی اردوگاه استکبار گشت.

و مکتب حیات بخش اسلام ناب که در زنگارهای جهالت تاریخ، گرفتار تفسیرهای غلط و برداشت های ناروا و بعضاً هدفدار گشته بود با هدایت پیر روشن ضمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب سخن و قلم توطئه های شوم دشمن را نقش برآب سازند

اصحاب سخن و قلم توطئه های شوم دشمن را نقش برآب سازند