مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:212023-02-11فرهنگي

دولت از اهل قلم حمایت نمی کند


دولت نه تنها از اهل قلم هیچ گونه حمایت مالی نمی کند بلکه یک نویسنده یا یک شاعر باید کلی هزینه کند تا اثرش را به چاپ برساند.

- فریبا مرادی شاعر مجموعه شهدای مهاجر، در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: سرودن شعر را از دوران ابتدایی آغاز کردم و پدرم مشوق من برای این هنر بود؛ اولین شعرم را در وصف معلم در سن ده سالگی به کمک پدرم سرودم و جایزه ی نفر ممتاز ناحیه را در سرودن شعر اخذ کردم و همین امر باعث شد علاقه من به شعر زیاد شود؛ سرودن را به صورت دلی تا بیست سالگی ادامه دادم تا اینکه به فکر چاپ کتاب افتادم و همان زمان مجوز چاپ یک کتاب را در انتشارات پوران پژوهش در کرمانشاه گرفتم که بنا به دلایلی موفق به چاپ نشدم و بعدها بطور کلی منصرف شدم.

وی ادامه داد: تا اینکه دو سال پیش کتاب اولم را به نام مهاجر که تخلص بنده هم است، در انتشارات حوزه مشق به مدیریت دکتر فردین احمدی چاپ کردم که عنوان برترین کتاب سال رو گرفتم.

پس از آن به پیشنهاد یکی از دوستان در مسابقات هنری فراجا در وصف شهدا شرکت کردم که اختصاصآ اشعاری در وصف سردار قاسم سلیمانی می خواستند؛ گویا مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان کردستان، جناب آقای پرویزی اشعار بنده رو پسندیده بودند و از من درخواست نوشتن کتابی برای شهدای دفاع مقدس داشتند و از آنجایی که پدر من سال 97 در دشت ذهاب در حین عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از اهل قلم حمایت نمی کند

دولت از اهل قلم حمایت نمی کند