مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-11سياسي

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در استان یزد/همه با شوق آمده اند


راهپیمایی 22 بهمن در چهل و چهارمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور در بیش از 50 نقطه استان یزد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، علی رغم این که از چند روز پیش ساعت 9:30 به عنوان زمان آغاز رسمی راهپیمایی 22 بهمن 1401 در استان یزد اعلام شده است، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهر میراث جهانی از ساعت 8 صبح در گروه های مختلف دو تا 10 نفر خود را به میدان آزادی، محل آغاز راهپیمایی چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی در استان یزد رساندند.

موکب داران هم از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در محل موکب خود با دم کردن چای و گرم کردن شیر خود را آماده میزبانی از مردمی می کنند که سردی هوا را با وجود گرم خود شکسته و با حضور معنادار خود در راهپیمایی بهار انقلاب نشان دادند که همیشه پای کار نظام و شهدا ایستاده اند.

حضور پرشور جوانان و نوجوان با پرچم های سه رنگ ایران اسلامی از دیگر جاذبه های ساعات اولیه راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال یزد است که دل هر ایرانی را به حضور و پایداری این انقلاب گرمتر می کند.

اقشار مختلف مردم دارالعباده به ویژه جوانان با حضور به موقع خود در این رویداد ملی و حساس ثابت کردند که اگر هم در دو سال گذشته به واسطه شیوع کرونا راهپیمایی دهه فجر برگزار نشده ولی همچنان عشق به انقلاب و عطش به حضور در بین جوانان ایرانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در استان یزد/همه با شوق آمده اند

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در استان یزد/همه با شوق آمده اند