مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 09:212023-02-11سياسي

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس: 22بهمن سرآغاز یک حکومت مردمی است


نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و 22بهمن سرآغاز یک حکومت مردمی به رهبری امام خمینی(ره) است.

- نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس: 22بهمن سرآغاز یک حکومت مردمی است ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و 22بهمن سرآغاز یک حکومت مردمی به رهبری امام خمینی(ره) است.

کمال حسین پور در گفت وگو با ایسنا افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به طور قطع انفجار نور و معجزه قرن است و تداعی کننده اجتماع مردم ایران حول جایگاه ولایت فقیه است.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان از عزت، اقتدار نظام و ایران و بصیرت و اتحاد و خود باوری ملت ایران است.

حسین پور یاد آور شد: رسیدن به جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با وجود تمام فتنه گری ها ، تحریم ها و فشارهای دشمنان نشان از قوی بودن درخت تنومند انقلاب اسلامی در سایه مردم و رهبری است.

وی خاطر نشان کرد: حضور مردم در تمامی عرصه ها نشان از این است که مردم همچنان پای آرمان های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس: 22بهمن سرآغاز یک حکومت مردمی است

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس: 22بهمن سرآغاز یک حکومت مردمی است