مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 20:402023-02-10اقتصادي

افتتاح بیش از 300 طرح مدیریت شهری در مازندران


همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بهره برداری از 308 طرح مدیریت شهری استان با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان نور انجام شد.

- رضا علیخانی کوشکک معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در آیین افتتاح طرح های مدیریت شهری استان با اشاره به اینکه برای اجرای کامل این طرح ها حدود 9 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: همچنین حدود 91 طرح مدیریت شهری به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال امروز کلنگ زنی شده است.

احمد توکلی فرماندار شهرستان نور نیز با اشاره به اینکه با همه محدودیت ها و مشکلات موجود در دهه فجر طرح های قابل توجهی افتتاح و کلنگ زنی شد، گفت: در دهه فجر امسال حدود 96 طرح با اعتباری بیش از 400 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید و بستر اشتغال برای دست کم حدود یک هزار نفر فراهم شد.

وی تکمیل طرح های تاریخی نیمه تمام از جمله محور ارتباطی نور - چمستان - آمل و کمربندی نور - رویان را از مطالبه های به حق مردم این شهرستان بر شمرد.

فرماندار نور گفت: هرچند در حوزه های درمانی در مناطقی از جمله چمستان و لاویج کارهای خوبی انجام شد اما تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی این شهرستان مهم بوده و انتظار آن است که وزیر بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیش از 300 طرح مدیریت شهری در مازندران

افتتاح بیش از 300 طرح مدیریت شهری در مازندران