مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-10اقتصادي

عملیات اجرایی طرح احداث کارخانه آجرنسوز قاینات آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، عملیات اجرایی طرح بزرگ احداث کارخانه آجر نسوز با سرمایه گذاری شرکت شستا در کارخانه سیمان قاینات با حضور وزیر تعاون، - عملیات اجرایی طرح بزرگ احداث کارخانه آجر نسوز با سرمایه گذاری شرکت شستا، در کارخانه سیمان قاینات با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، عملیات اجرایی طرح بزرگ احداث کارخانه آجر نسوز با سرمایه گذاری شرکت شستا در کارخانه سیمان قاینات با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس آغاز شد.

این کارخانه قرار است دو ساله به بهره برداری برسد و در سال ظرفیت تولید 19 هزار تن آجرنسوز را خواهد داشت که در شرکت های سیمان شرکت شستا مورد استفاده قرار گیرد.

دوره برگشت سرمایه این طرح که حدود هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در آن صورت می گیرد، 5 ساله است.

محمد محمدی فرماندار شهرستان قاین در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرح با بیان اینکه هدف اصلی دولت سیزدهم بازسازی انقلابی است، گفت: آب، مسکن و اشتغال سه مولفه مهم قاین است.

وی با بیان اینکه موضوع آب با پیگیری های صورت گرفته انتقال آب از دریای عمان شروع شده است، گفت: در حوزه مسکن تامین زمین مسکن به صورت ویلایی در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی طرح احداث کارخانه آجرنسوز قاینات آغاز شد

عملیات اجرایی طرح احداث کارخانه آجرنسوز قاینات آغاز شد