مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-10اقتصادي

افتتاح 4 پروژه تولیدی با اعتبار 426 میلیارد تومان در تویسرکان


امروز چهار پروژه تولیدی و اقتصادی تویسرکان با هزینه ای افزون بر 426 میلیارد تومان با حضور استاندار همدان، نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان به افتتاح و بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان امروز چهار پروژه تولیدی و اقتصادی تویسرکان با هزینه ای افزون بر 426 میلیارد تومان با حضور استاندار همدان، نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان به افتتاح و بهره برداری رسید.

شرکت الیاف سازان آتیه نوین با مساحت 5000 مترمریع زیربنا در حوزه نساجی و مصرف بهینه ضایعات بطری های پلاستیکی با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 72 نفر نخستین پروژه ای بود که افتتاح شد.

فاز اول شرکت سرزمین میوه های شادمان اروند با هدف افزایش ارزش افزوده محصولات باغی، کوتاه کردن دست دلالان و خرید مستقیم محصول از کشاورزان دومین پروژه ای بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

فاز اول پروژه شامل بسته بندی، سورتینگ و سردخانه با سرمایه گذاری خارجی به مبلغ 6.

5 میلیون دلار و ایجاد اشتغال مستقیم برای 100 نفر و 300 نفر غیرمستقیم است که پیش بینی می شود با تکمیل و بهره برداری از فاز دوم این شرکت برای 500 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شود که یکی از بزرگترین پروژه های تولیدی و عمرانی در استان است که به رونق اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 پروژه تولیدی با اعتبار 426 میلیارد تومان در تویسرکان

افتتاح 4 پروژه تولیدی با اعتبار 426 میلیارد تومان در تویسرکان