مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-10سياسي

راهپیمایی 22 بهمن به عنوان دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی 22 بهمن یک کار پر اثر و پر بازتاب بوده و به عنوان دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه های تحصیل تقوای الهی تلاش برای حداکثر بهره وری از امکانات و پرهیز از هدر رفت و اصراف است.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان عنوان داشت: سیستان و بلوچستان به عنوان یک استان محروم شناخته شده اما دارای امکانات فراوان خدادادی است که دست نخورده باقی مانده از آن استفاده نمی شود و هدر می رود و با وجود بارش های کم اما همین مقدار هم مورد استفاده قرار نمی گیرد و هدر می رود و این ها نمونه هایی است از امکاناتی که خداوند عطا فرموده و به دست خود ما هدر می رود.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: قدم دوم به تلاش و ابتکار ما بستگی دارد به گونه ای که از همین امکانات موجود حداکثر بهره وری را داشته باشیم تا خداوند نیز به مال، کار و توانایی ما برکت ببخشد که برکت همان استفاده بهینه و نهایت تاثیرگذاری آن کار است.

وی ادامه داد: برکت فقط شامل امکانات مادی نیست و ممکن است در علم، توان مدیریتی و معنویت افراد تاثیرگذار باشد و این سرمایه انسانی اعم از امکانات مادی، علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن به عنوان دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی است

راهپیمایی 22 بهمن به عنوان دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی است