مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-10سياسي

بیانیه جبهه ایستادگی در دعوت به راهپیمایی 22 بهمن


جبهه ایستادگی ایران اسلامی به مناسبت 22 بهمن ماه بیانیه ای را به شرح زیر منتشر کرد.

22بهمن ماه روز جوانه زدن بذری است که پیشوای کبیر انقلاب اسلامی آن را در دل مردمان سرزمین استبدادزده ایران کاشته تا با خون شهدای اسلام آبیاری و با نور عدالت علوی رشد پیدا کند .

- روزی که ملتی بیدار اما زنجیر شده در خفقان حاکمان دست نشانده یک آغاز جدید را رقم زده،گویی که تاریخ از ابتدا دوباره نوشته شده است.

سربازانی که قلب ها و ذهن هایشان از گهواره ها با گفتمان حضرت امام آشنا شد و ذره ذره وجودشان پر شده از نور اسلام ناب محمدی،سربازانی که در زمستان سرد57 رخداد قرن را رقم زده تا بذر تازه جوانه زده انقلاب اسلامی ریشه های استبداد داخلی و استکبار خارجی را درهم شکسته و با حضور همیشگی همان سربازان،امروز تبدیل به درختی تناور شده که میوه اش چنان حلاوتی برای محرومین و مستضعفین عالم دارد که دنیای استعمار را دچار یاس و ناامیدی کرده است.

دشمنان قسم خورده ای که هرچه خصم و خشم آنان بیشتر،ایمان مردان و زنان ایران زمین در حفاظت از این بذر تازه شکفته بیشتر خواهد شد.

در دوران دفاع مقدس که بذر انقلاب اسلامی ایران تازه تبدیل به نهالی جوان شده بود سربازان امام امت چنان طوفانی آفریدند که کاخ های ظلم را در تمام گیتی به لرزه درآورده تا شکوه این انقلاب امروز چنان عالم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جبهه ایستادگی در دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

بیانیه جبهه ایستادگی در دعوت به راهپیمایی 22 بهمن