مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-10سياسي

عفو رهبری فتنه دشمنان را خنثی کرد/دشمن به دنبال تفرقه انداختن بین اقشار مردم است


امام جمعه یزد با بیان اینکه عفو پدرانه مقام معظم رهبری یک بار دیگر توطئه و فتنه های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی را خنثی کرده است، گفت:مردم بدانند دشمنان قصد دارند با فتنه بین اقشار مختلف جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کنند و قدرت آنها را برای مقابله با استکبار کاهش دهند.

- ایسنا/یزد امام جمعه یزد با بیان اینکه عفو پدرانه مقام معظم رهبری یک بار دیگر توطئه و فتنه های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی را خنثی کرده است، گفت:مردم بدانند دشمنان قصد دارند با فتنه بین اقشار مختلف جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کنند و قدرت آنها را برای مقابله با استکبار کاهش دهند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه 21 بهمن ماه برگزار شد با بیان اینکه امید به خدا تنها راه رسیدن به کمال و سعادت در دنیا و آخرت است گفت: بصیرت و توکل به قدرت الهی از جمله مهمترین ویژگی افراد در جامعه اسلامی است و همین امر رمز پیروزی همیشگی حق بر باطل است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت پیروی از قیام امام حسین(ع) و یارانش با وفایش است.

آیت الله ناصری با بیان این که ایران اسلامی قبل از پیروزی انقلاب تحت سلطه آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر جهان بود، گفت: ایرانی ها قبل از انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو رهبری فتنه دشمنان را خنثی کرد/دشمن به دنبال تفرقه انداختن بین اقشار مردم است

عفو رهبری فتنه دشمنان را خنثی کرد/دشمن به دنبال تفرقه انداختن بین اقشار مردم است