مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:022023-02-10سياسي

دشمنان از راهپیمایی مردم ایران در هراس هستند


خطیب جمعه قم با بیان اینکه دشمنان از راهپیمایی مردم ایران در هراس هستند، گفت: 22 بهمن روز استقلال مردم ایران، آزادی از یوغ استبداد و استعمار و تحقق حاکمیت مردمی بر پایه ارزش های الهی در جهت پیشرفت و عدالت است.

- آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه نماز جمعه قم که 21 بهمن در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: خدا را برای این نعمت بزرگ که آغاز حاکمیت الله در قرن حاضر و در امتداد ولایت رسول خدا (ص)، عید غدیر و ولایت امیرالمومنین(ع) است شکر می کنیم.

وی بیان کرد: 22 بهمن روز استقلال مردم ایران، آزادی از یوغ استبداد و استعمار و تحقق حاکمیت مردمی بر پایه ارزش های الهی در جهت پیشرفت و عدالت است.

وی افزود: دهه فجر آغاز انقلاب تمدنی، حیات طیبه و بستر ساز دولت جهانی امام مهدی (عج) است و راهپیمایی 22 بهمن نیز مظهر تاکید بر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نه شرقی نه غربی، حاکمیت اسلام و عدالت گستری، پیشرفت، نجات مستضعفان، ایستادگی در مقابل جبهه مستکبران و وحدت است.

راهپیمایی 22 بهمن فریضه ای سیاسی است تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن فریضه ای سیاسی، عمل صالح، اقتدار آفرین، نشانه ایمان و جهاد و حضور در صحنه ملت ایران، دفاع از ولایت و تجدید بیعت با امام، شهدا و رهبر معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از راهپیمایی مردم ایران در هراس هستند

دشمنان از راهپیمایی مردم ایران در هراس هستند