مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-10اقتصادي

ماجرای چند روز بی آبی در سوسنگرد/آبفا همچنان روی اعصاب مردم


مشکل قطعی آب و رها شدن فاضلاب در شهر سوسنگرد مربوط به امسال و پارسال نیست و شهروندان سالهاست هزینه این معضل را پرداخت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، چالش قطعی آب در شهر سوسنگرد مربوط به امسال و پارسال نیست و شهروندان این شهر سالهاست با معضل  افت فشار، قطعی و عدم کیفیت مناسب آب دست و پنجه نرم می کنند.

 چند روز گذشته قطعی مکرر و  طولانی مدت آب چالش ها و مشکلات زیادی برای شهروندان به ویژه برای تامین آب شرب، نظافت و شستشوی لوازم شد.

قطعی آب برای جلوگیری از تداخل فاضلاب اما حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در رابطه با علت قطعی آب، اظهار کرد: آب شرب شهر سوسنگرد به دلیل جلوگیری از تداخل فاضلاب با آب و تعمیرات به مدت  دو روز قطع شد.

وی افزود: یکی از لوله های اصلی آبرسانی در شهر سوسنگرد از کانال فاضلاب عبور می کرد که در چند روز گذشته متوجه پوسیدگی و احتمال نفوذ فاضلاب به سیستم آب شهر شدیم.

فرماندار دشت آزادگان گفت: برای جلوگیری از این اتفاق با شرکت آبفای منطقه نشستی برگزار شد و درخواست خروج و تعویض مسیر انتقال لوله از خط فاضلاب شد.

فرماندار دشت آزادگان افزود: در چهار روز گذشته 2  روز فشار آب ضعیف شد و در 2 روز اخیر آب این شهر قطع شده است تا شرکت آبفا عملیات خود را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای چند روز بی آبی در سوسنگرد/آبفا همچنان روی اعصاب مردم

ماجرای چند روز بی آبی در سوسنگرد/آبفا همچنان روی اعصاب مردم