مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-10سياسي

مشارکت در راهپیمایی22 بهمن بیانگر انسجام ملت علیه دسیسه دشمن است


امام جمعه گرگان با دعوت از آحاد مردم برای حضور در یوم الله 22 بهمن، گفت: مشارکت در این راهپیمایی عظیم ، بیانگر انسجام ملت علیه دسیسه ها و توطئه های دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه شرعی و ملی برای همه آحاد مردم تلقی می شود که می تواند تمام دسیسه ها و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی ایران را خنثی و نقشه بر آب کند.

امام جمعه گرگان گفت: امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا با همراهی رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود در صدد هستند با استفاده از ابزارهای رسانه ای خود امنیت و آرامش در جمهوری اسلامی ایران را بر هم بزنند.

وی گفت در این شرایط حساس داخلی و بین المللی حضور پرشور و گسترده مردم مشت محکمی بر زیاده خواهی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران بوده و نشانه ای از پایبندی و دلدادگی مردم به کشور است.

نورمفیدی بیان کرد: هرچند در کشور مشکلاتی وجود دارد اما مردم برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی و پاسداری خواهند کرد.

امام جمعه گرگان افزود: در 250 سال اخیر کشور، زعما و بزرگان متعددی مانند میرزای شیرازی، میرزا کوچک خان جنگلی، شهید مدرس، ریسعلی دلواری برای آزادی کشور از جنگ استبداد و استکبار جانفشانی های بسیاری کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در راهپیمایی22 بهمن بیانگر انسجام ملت علیه دسیسه دشمن است

مشارکت در راهپیمایی22 بهمن بیانگر انسجام ملت علیه دسیسه دشمن است