مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:262023-02-10سياسي

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه شرعی است/ دشمن در حال خیالبافی است


امام جمعه گرگان با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: این حضور یک تکلیف شرعی است.

- آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه گرگان ضمن دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: به همه مردم عزیز توصیه میکنم از روزهای باقیمانده ماه رجب برای تزکیه نفس استفاده کنند.

وی با بیان اینکه حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن ماه پاسخ روشنی به خیالبافی های دشمنان است، افزود: همه ما علی رغم وجود مشکلاتی که در کشور با تمام غیرت دینی و غرور ملی خود در این راهپیمایی بزرگ شرکت می کنیم.

امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه شرکت در راهپیمایی وظیفه شرعی همه ماست، خاطرنشان کرد: این حضور نشان دفاع مردم از کیان نظام جمهوری اسلامی و ایستادگی و پاسداری از آرمانهای انقلاب است.

نورمفیدی راه امام راحل را ادامه راه و رسالت انبیا و اولیای الهی دانست و تاکید کرد: عده ای با هدفهای لیبرالی هود از جمله شعار جدا بودن دین از سیاست به ملت از جمله جوانان ایران اسلامی دروغ می گویند در حالی که همگان باید بدانند حرکت امام خمینی (ره) حرکتی پیامبر گونه بود.

آیت الله نورمفیدی در ادامه نیز به زلزله خوی، ترکیه و سوریه اشاره کرد و گفت با توجه به سرد بودن هوا در این مناطق به خصوص منطقه زلزله زده خوی، نیاز است مردم همچنان نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه شرعی است/ دشمن در حال خیالبافی است

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه شرعی است/ دشمن در حال خیالبافی است