مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-10فرهنگي

دهمین روز جشنواره ی فیلم فجر «در آغوش درخت»


جشنواره بین المللی فیلم فجر در حالی به روز دهم رسیده که هنوز داوران آن معرفی نشده اند از تمام مهمانان بخش بین الملل فقط یک عکس منتشر شده و نارضایتی فیلم ساز یک فیلم حاشیه از اصرار برای نمایش فیلمش در جشنواره سبب شد تا او اثر خود را «مزخرف» بنامد و فیلم .

- جی پلاس، پنجشنبه 20 بهمن ماه جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه با حضور خبرنگاران و عکاسان و نیز مهمان های غیر سینمایی با پرترافیک ترین برنامه نمایشی به پایان رسید.

در این روز چهار فیلم در سالن های پردیس ملت روی پرده رفت که یکی از آن فیلم ها، اولین فیلم نمایش داده شده در روز 20 بهمن هم در آغوش درخت از فیلم اولی های امسال جشنواره بود که تا حد قابل قبولی توانست نظر مثبت اهالی رسانه را جلب کند.

تهیه کنندگی مشترک سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،باعث شد صاحب نظران را به یاد دوران طلایی فیلم سازی کانون بی اندازد و در برخی از تحلیل ها اظهار امیدواری کنند با ساخت این فیلم، کانون به دوران طلایی اش در زمینه سینما برگردد.

حضور کودکان این فیلم در نشست خبری فضای متفاوتی را بوجود آورد.

*اگر از دیگر حاشیه های روز نهم جشنواره بخواهیم بگوییم باید از فیلم گل های باوارده به کارگردانی مهرداد خوشبخت آغاز کنیم که در روزهای گذشته خبرها و شایعات بر این مبنا بود که فیلمس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین روز جشنواره ی فیلم فجر «در آغوش درخت»

دهمین روز جشنواره ی فیلم فجر «در آغوش درخت»