مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-10سياسي

راهپیمایی فردا مظهر عزت و اتحاد ما خواهد بود


فردا بناست امام زمان لشکر خود را بیاورد حالا می بینیم باطل السحر چه ها می کند، حماسه ای بزرگ تر از 9دی سال 88 انشاءالله فردا خلق خواهد شد و به فرموده مقام معظم رهبری راهپیمایی فردا مظهر عزت و اتحاد ما خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، با بیان اینکه راهپیمایی 22 فردا است، اظهار کرد: بوی نسل شقایق پیچید و بوی عطر شهیدان آمد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری باز هم آغوش پدرانه خود را گشود، افزود: عفو بخشی از محرمان و محکومان جایگاه پدری خود را نشان داد، درواقع عفوی پدرانه و مقتدرانه که ما بر این حس ولایت مقام معظم رهبری خدا را شاکریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: امیدواریم کسانی که مشمول عفو قرار گرفتند نسبت به این موهبت مقام معظم رهبری شکرگزار باشند و شکرش هم این است نه تنها گذشته خود را ادامه ندهند جبران هم کنند؛ چون توبه باید همراه جبران باشد.

محمدی لایینی با اعلام اینکه ایران اسلامی ما از هر جهت قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست، تصریح کرد: حتی اگر رژیم منحوس پهلوی سرکار هم بود یک دهم خدمات را انجام نمی داد؛ چون اختیاری از خود نداشت اسیر و نوکر بود و باید منافع ایران را به ظالمان می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی فردا مظهر عزت و اتحاد ما خواهد بود

راهپیمایی فردا مظهر عزت و اتحاد ما خواهد بود