مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-10سياسي

حضور در راهپیمایی 22 بهمن بزرگ ترین فریضه سیاسی است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه فردا بزرگ ترین فریضه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور است و ما با حضور درراهپیمایی 22 بهمن اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می کشانیم، - گفت: فردا حماسه ای بالاتر از حماسه 9 دی 1388 را به تاریخ انقلاب اسلامی اضافه می کنیم.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در جمع نمازگزاران با اعلام اینکه خودم و همه شما را به تقوی دعوت می کنم، اظهار کرد: در دعای ندبه آمده است امام زمان صاحب نیکی و صاحب تقوی است که مورد تمجید قرار می گیرد ما هم باید این ویژگی را از حضرت ولیعصر(عج) بیاموزیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری آغوش پدرانه اش را گشود و با عفو برخی از متهمان و محکومان حوادث اخیر بخشش مقتدرانه درنظر گرفت، افزود: ما قدردان این حسن ولایت مقام معظم رهبری هستیم امیدواریم کسانی که مشمول عفو قرار گرفتند نسبت به این مرحمت رهبری گذشته را با توبه جبران کنند.

خطیب جمعه ساری به پیشرفت های همه جانبه ایران اسلامی بعد از انقلاب پرداخت و گفت: ایران اسلامی از هر جهت قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست حتی اگر رژیم منحوس پهلوی سر کار بود به واسطه وابستگی به دیگران یک دهم این خدمات را انجام نمی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن بزرگ ترین فریضه سیاسی است

حضور در راهپیمایی 22 بهمن بزرگ ترین فریضه سیاسی است