مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-10سياسي

دعوت ائمه جمعه کرمان از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی «22 بهمن»


ائمه جمعه کرمان 22 بهمن را مظهر اتحاد و همبستگی و اقتدار ملت ایران دانستند و بر حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی باشکوه این روز تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام بامری امروز در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد با تقدیر از اقدامات دولت در شهرستان عنبرآباد در ایام دهه فجر اظهار داشت: با تمام شدن اغتشاشات و فاصله گرفتن دو ماه از آن و بعد از اطمینان از درس گرفتن و ابراز ندامت خاطیان برخی محکومان مستحق عفو با عفو پدرانه مقام معظم رهبری، آزاد شدند.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشانه اعتماد مردم به نظام است بامری اقدام پدرگونه مقام معظم رهبری را مشت محکمی بر یاوه گویی های رسانه های معاند دانست و افزود: درباره این عفو مربوط به اغتشاشات و فتنه اخیر باید اینگونه بگویم، که رهبر حکیمی که در موضع پدری دلسوز از جرم و خطای فرزند فریب خورده خود می گذرد و عفو گسترده پدرانه رهبر انقلاب مین هایی که ضد انقلاب و منافقان برای آتیه انقلاب کاشته بودند را خنثی کرد و بهانه را از دست آنها گرفت و آنها را خلع سلاح کرد.

وی با بیان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و لزوم تقویت قوای بازدارنده نظام در برابر دشمن خاطرنشان کرد: این پایگاه تنها پایگاه زیرزمینی ارتش نیست و نخواهد بود و نشان دادن قابلیت های تکنولوژی در زمینه ساخت پایگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت ائمه جمعه کرمان از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی «22 بهمن»

دعوت ائمه جمعه کرمان از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی «22 بهمن»