مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-10سياسي

دستاوردهای 44 ساله انقلاب هیمنه پوشالی غرب را به چالش کشیده است


دستاوردهای 44 ساله نظام با وجود سنگ اندازی های بی حد و حصر دشمنان، هیمنه پوشالی غرب و آمریکا را به چالش کشیده که این موارد باید به نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام ایوب محمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کوهرنگ با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: روز 22 بهمن جلوه قدرت الهی به دست مردم ایران و با رهبری امام خمینی(ره) بود که با تکیه بر خدا و با اعتماد به نفس توانستند حکومتی را که مورد حمایت قدرت های بزرگ و سلطه گر بود، کنار بزنند.

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به اینکه دور شدن از مردم دور شدن از انقلاب اسلامی است، بیان کرد: دستاوردهای 44 ساله نظام با وجود سنگ اندازی های بی حد و حصر دشمنان، هیمنه پوشالی غرب و آمریکا را به چالش کشیده که این موارد باید به نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

وی با تاکید بر اینکه عناصر هویت ساز انقلاب اسلامی باید دقیق شناخته شود، به بیانات رهبر انقلاب در مورد جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین از اموری است که بسیار ضرورت دارد و ابعادش همچنان باید بیان شود.

هرگز نمی توان عنصر عدالت را از انقلاب اسلامی جدا کرد محمدی با اشاره به عناصر هویت ساز انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از عناصر مهم هویت دینی، انقلاب اسلامی است، همچنین مردمی بودن هم یکی از عناصر هویتی انقلاب اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای 44 ساله انقلاب هیمنه پوشالی غرب را به چالش کشیده است

دستاوردهای 44 ساله انقلاب هیمنه پوشالی غرب را به چالش کشیده است