مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-10فرهنگي

چالش های به تصویر درآوردن «عطر»/ مقدم دوست روی مان حساب باز کرد


مدیران جلوه های ویژه فیلم سینمایی «عطرآلود» به ارائه توضیحاتی درباره چالش های اجرای ایده های هادی مقدم دوست در مقام کارگردان در این فیلم پرداختند.

- مدیران جلوه های ویژه فیلم سینمایی عطرآلود به ارائه توضیحاتی درباره چالش های اجرای ایده های هادی مقدم دوست در مقام کارگردان در این فیلم پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فهم و درک فرصت کوتاه زندگی، علی را که استعداد خوبی در عطرسازی دارد و در آستانه پدر شدن است، با چالش های جدیدی مواجه می کند؛ او در همین فرصت کوتاه باید تمام کارهای باقی مانده اش را به سرانجام برساند… آنچه که در ابتدا خواندید، خلاصه داستان فیلم سینمایی عطرآلود دومین اثر بلند سینمایی هادی مقدم دوست به تهیه کنندگی یوسف منصوری و به قلم حسین حسنی است که برای اولین بار در چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

عطرآلود که محصول سازمان سینمایی سوره است، یک ملودرام عاشقانه با تقابلی از رنج، ترس و وجدان در برابر زندگی، تعلق و تعهد است که در ادامه سینمای اخلاقی مقدم دوست، چالش های یک زوج خوشبخت را در مسیر استحکام، پیشرفت و موفقیت زندگی شان تصویر می کند.

ایمان کرمیان و محمد برادران مدیران جلوه های ویژه میدانی و بصری فیلم سینمایی عطرآلود به ارایه توضیحاتی درباره این فیلم پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های به تصویر درآوردن «عطر»/ مقدم دوست روی مان حساب باز کرد

چالش های به تصویر درآوردن «عطر»/ مقدم دوست روی مان حساب باز کرد