مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-10اقتصادي

50 قانون مخل کسب و کار شناسایی شده است


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: 50 مورد قوانین مخل کسب و کار در استان اردبیل شناسایی و برای تعیین تکلیف به دستگاه های ذیربط و هیئت مقررات زدایی ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعثوب نژادمحمد شامگاه پنجشنبه در نشست مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد در گمرکات اردبیل اظهار کرد: ما تعامل خوبی را با مجموعه دستگاه های هم خانواده وزارت اقتصاد و دارایی داریم و سعی ما بر این است تا با تشکیل جلسات و تعیین اولویت ها بر اساس برنامه راهبردی وزارت حرکت ها و فعالیت هایمان را منسجم کنیم.

وی تصریح کرد: بحث سرمایه گذاری شناسایی قوانین مزاحم کسب و کار، تسهیل امور سرمایه گذاران و نشست مشترک واحدهای حقوقی و روابط عمومی ادارات زیرمجموعه امور اقتصادی و دارایی در اولویت برنامه ریزی ها بوده و سعی ما بر این است تا در این نشست های مشترک موانع، چالش ها و مشکلات را رصد و حل و فصل کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از برگزاری منظم جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و ابلاغ بخشنامه های جدید برای تسهیل فرآیند سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد و گفت: 50 مورد قوانین مخل کسب و کار در این استان شناسایی شده که 18 مورد از آنها به هیئت مقررات زدایی ارسال و مابقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 قانون مخل کسب و کار شناسایی شده است

50 قانون مخل کسب و کار شناسایی شده است