مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-10اقتصادي

بهره برداری از 5 پروژه شهرداری میناب


همزمان با نهمین روز از دهه فجر و با حضور وزیر کشور در استان هرمزگان پروژه های شهرداری میناب از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، همزمان با نهمین روز از دهه فجر وبا حضور وزیر کشور در استان هرمزگان پنج پروژه عمرانی حوزه شهرداری میناب از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری  رسید.

حبیب الله سهرابی  شهردار شهر میناب در گفتگو با خبرنگار فارس در میناب، اظهار کرد: یکی از مهمترین پروژه های در حال انجام شهرداری میناب، پروژه احداث کانال دفع آبهای سطحی است که از مصوبات سیل 1400 شهرستان و فاز اول آن با اعتباری بالغ بر 31میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: یکی دیگر از پروژه های آماده وقابل بهره برداری در حوزه شهری، پروژه زیر سازی و آسفالت چهار محله شهرک شمس، شهید عباس پور، بی بی نازنینی و محله کرگی است که با اعتباری بالغ بر 12میلیارد تومان بهره برداری شد.

شهردار میناب از پروژه روشنایی برخی از خیابانهای سطح شهر با همکاری اداره برق نام برد و عنوان کرد: روشنایی خیابانهای مرحوم عباسی وخیابان ساحلی شمالی و حد فاصل بهشت زهرای میناب تا تقاطع آل محمد با اعتباری بالغ بر6 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 پروژه شهرداری میناب

بهره برداری از 5 پروژه شهرداری میناب