مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 04:202023-02-10پزشكي

شرایط پزشکان مشمول دریافت پروانه مطب اعلام شد


شرایط پزشکان مشمول تبصره 7 ماده 13 برای دریافت پروانه مطب، از سوی معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور اعلام شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور، در رابطه با پروانه های موارد خاص تبصره 7 ماده 13 آمده است: 1.

پزشکان و دندانپزشکانی که با تأیید شورای عالی پزشکی مبتلا به بیماری جسمی صعب العلاج هستند جهت تأسیس مطب در شهر مورد تقاضا 2.

خانم های پزشک و دندانپزشک (عمومی و متخصص، فلوشیپ و فوق تخصص) متأهل جهت اشتغال در مراکز بهداشتی درمانی دولتی، خصوصی، خیریه و عمومی غیر دولتی در محل اقامت همسر 3.

خانم های پزشک و دندانپزشک عمومی دارای پروانه مطب که به استناد 2 سال سابقه کار مشروط به اقامت همسر پروانه دریافت کرده اند و اکنون مطلقه یا همسرشان فوت گردیده است جهت تأسیس مطب و خانم های پزشک و دندانپزشک متخصص به بالا که به استناد بند 4 این مصوبه (که همسرشان کادر ثابت نیروهای مسلح و کارکنان رسمی، پیمانی، بازنشسته و یا قراداد کار معین سازمان ها و ارگان های دولتی می باشند) و پروانه دریافت نموده اند و اکنون مطلقه یا همسرشان فوت گردیده است جهت تأسیس مطب 4.

پزشکان و دندانپزشکان عمومی و متخصص و … (خانم ها و آقایان) متأهل که همسرشان کادر ثابت نیروهای مسلح و کارکنان رسمی، پیمانی، بازنشسته و یا قراداد کار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پزشکان مشمول دریافت پروانه مطب اعلام شد

شرایط پزشکان مشمول دریافت پروانه مطب اعلام شد