مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 00:402023-02-09سياسي

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن


آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و علی محمد زنگانه استاندار با صدور بیانیه ای مشترک از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

- ایسنا/گلستان آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و علی محمد زنگانه استاندار با صدور بیانیه ای مشترک از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است : شجره طیبه ای که امروز طلیعه چهل و پنجمین فجر آن را جشن می گیریم، ماحصل تلاش زنان و مردانی است که روزگاری از بذل جان و مال خویش دریغ نکردند.

این بیانیه می افزاید: به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب خیز بلندی بود که ملت ایران برداشت تا خود را از ذلت وابستگی و عقب ماندگی نجات دهد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ملت شریف ایران 22 بهمن 1357 سند آزادی خود، از چنگال بیگانگان را امضا کرد و انقلاب شکوهمند اسلامی الهام بخش تمامی مردم آزادیخواهان در سراسر دنیا بود و امروز جمهوری اسلامی به عنوان حکومتی سربلند، منادی حقانیت و دفاع از مظلومان است.

در این بیانیه از مردم گلستان دعوت شده با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های والای انقلاب شکوهمند اسلامی بیعت کنند تا به جهانیان ثابت شود در مسیر ایران استوار همچون همیشه ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن