مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 22:452023-02-09سياسي

جنبه مردمی برنامه های دهه فجر برجسته شود


جشن دهه فجر مردمی است ضمن اینکه ادارات باید مشارکت داشته باشند، اما جنبه مردمی برنامه های این مناسبت برجسته شود و هر اداره و نهادی بخشی از برنامه ها را به مردم واگذار کند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جشن دهه فجر مردمی است ضمن اینکه ادارات باید مشارکت داشته باشند، اما جنبه مردمی برنامه های این مناسبت برجسته شود و هر اداره و نهادی بخشی از برنامه ها را به مردم واگذار کند.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز، 20 بهمن ماه در آیین افتتاحیه استانی نخستین جشنواره چله انقلاب لرستان، ضمن گرامی داشت دهه فجر، اظهار کرد: در آستانه چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که این روز فرخنده و عید انقلاب را به ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم.

وی خاطرنشان کرد: چهل وچهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با فراز و نشیب هایی که پشت سر گذاشت، فرا رسید، قطار انقلاب اسلامی در حرکت است و به مسیر خود ادامه می دهد تا با یاری خداوند متعال، پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر(عج) برسد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه قطار انقلاب به حرکت خود ادامه می دهد، افزود: طی این 44 سال، خیلی ها از شرق و غرب مغلوب عظمت و اقتدار انقلاب شدند، بینی بسیاری از زورگویان عالم توسط انقلاب به خاک مالیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبه مردمی برنامه های دهه فجر برجسته شود

جنبه مردمی برنامه های دهه فجر برجسته شود