مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 20:552023-02-09فرهنگي

وزیر دادگستری: از آثار سینماگران حفاظت می کنیم/ نقش مهم سینما در کاهش جرایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبررگزاری دانشجو، امین حسین رحیمی با حضور در خانه جشنواره (برج میلاد) به تماشای فیلم های نهمین روز از جشنواره فیلم فجر نشست.

- وزیر دادگستری گفت: آثار سینمایی دارایی نامشهود هنرمندان است که شاید مورد تعرض قرار بگیرد، ما در صیانت و حفظ مالکیت فکری این آثار کمک و همکاری می کنیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبررگزاری دانشجو، امین حسین رحیمی با حضور در خانه جشنواره (برج میلاد) به تماشای فیلم های نهمین روز از جشنواره فیلم فجر نشست.

رحیمی با بیان اینکه با وجود حواشی بسیار، چهل و یکمین جشنواره بین اللملی فیلم فجر با کیفیت رضایت بخشی در حال برگزاری است، گفت: هنرمندان ما نگاه ویژه ای برای مردم دارند.

همچنین این جشنواره نماد کار سینماگران ایرانی است.

سینما در آگاهی بخشی برای پیشگیری از جرائم و تخلفات نقش مهمی دارد وی وقوع بسیاری از جرائم در جامعه را ناشی از ضعف اطلاعات حقوقی مردم دانست و افزود: سینما می تواند نقش مهمی در آگاهی بخشی به افراد و پیشگیری از جرائم و تخلفات داشته باشد.

البته امروزه منابع مختلفی از جمله فضای مجازی برای انتشار اطلاعات فعالیت می کنند اما سطح کار هنر بسیار فراتر و نفوذ آن هم در اذهان بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری: از آثار سینماگران حفاظت می کنیم/ نقش مهم سینما در کاهش جرایم

وزیر دادگستری: از آثار سینماگران حفاظت می کنیم/ نقش مهم سینما در کاهش جرایم