مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 20:552023-02-09سياسي

شبکه خادمیاری رضوی در استان بوشهر تقویت می شود


مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر گفت: شبکه خادمیاری رضوی برای بهبود کمک به محرومان باید تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران خوردبین مقدم عصر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان دشتستان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حفظ نظام و تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و همچنین اتحاد و همدلی بین مسئولین از عمده نکات بارز نظام است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت رهبری و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید گفت: پیروزی انقلاب سبب کوتاه شدن دست استکبار از میهن شد.

خوردبین مقدم ضمن قدردانی از حمایت های همیشگی امام جمعه دشتستان گفت: امید است بتوانیم با مدد و یاری حضرت امام رضا (علیه السلام) برنامه های خوبی در شهرستان برگزار کنیم.

مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر عملکرد شبکه خادم یاری استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به ظرفیت فراوان در استان، هم افزایی بیشتر از خیرین و واقفین برای کارهای خیر و توسعه خدمات دهی به محرومان از اولویت ها است.

وی به جذب و توسعه شبکه خادم یاری با آموزش های لازم، تقویت خیرین، هم افزایی در برنامه های خدماتی جهت محرومین و نیازمندان، ساماندهی نذرها در شهرستان و چهارشنبه های امام رضایی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه خادمیاری رضوی در استان بوشهر تقویت می شود

شبکه خادمیاری رضوی در استان بوشهر تقویت می شود