مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:302023-02-09فرهنگي

اعتقادی به بستن شبکه نمایش خانگی نداریم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اعتقادی به بستن شبکه های نمایش خانگی نداریم، گفت: در عمر دولت سیزدهم حتی یک فیلم نیز توقیف نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز با نگاه ویژه ای پیشنهاد وزارت ارشاد با صداوسیما را تنفیذ کرده بودند اما این کار اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: مصرف بازی بعد از موسیقی با 34 میلیون مخاطب بیشترین و بالاترین مصرف فرهنگی را در کشور دارد و بر اساس آمارها چهار میلیون نفر هفته ای بالای 21 ساعت بازی می کنند.

اسماعیلی ادامه داد: شبکه ملی اطلاعات در یک سال و نیم از عمر دولت سیزدهم با 38 درصد پیشرفت از 21 درصد به 61 درصد رسیده و پیشرفت پروژه مرکز ملی فضای مجازی نیز به 57 پیشرفت رسیده است.

وی عنوان کرد: امروز در روبیکا 38 میلیون کاربرد و در ایتا 20 میلیومن کاربر داریم و این در حالی است که در ابتدای دولت سیزدهم ترافیک اینترنت 70 به 30 به نفع ترافیک خارجی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امروز بیش از 40 میلیون کاربر در شبکه های اجتماعی ایرانی فعالیت دارند، تصریح کرد: بخشی از کندی اینترنت امروز مربوط به فیلترشکن ها است.

در عمر دولت سیزدهم حتی یک فیلم نیز توقیف نشده است وی تصریح کرد: برخی ها تلاش می کنند دولت سیزدهم را به نادرست دولت انسداد معرفی کنند اما در عمر دولت سیزدهم حتی یک فیلم نیز توقیف نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقادی به بستن شبکه نمایش خانگی نداریم

اعتقادی به بستن شبکه نمایش خانگی نداریم